א.שבת
נוטריון
משכית 22
הרצליה ישראל
972 9 9543895

This hCard created with the hCard creator.

אישור נוטריון
מאזני צדקש ב ת  א ו ר ן, ע ו ר ך - ד י ן   ו נ ו ט ר י ו ן

מ ש ר ד   ע ו ר כ י - ד י ן   ו נ ו ט ר י ו ן

 
 

H E B R E W  |  E N G L I S H  |  E S P A Ñ O L  |  I T A L I A N O  |  


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



דף הבית >> התמחויות נוספות
 

 
הוצאה לפועל ופשיטות רגל

משרדו של עו"ד שבת עוסק בניהול גבייה של חובות בהוצאה לפועל וכן בניהול הליכי פשיטת רגל. המשרד מתמחה בטיפול בגביית חובות שהיקפם גדול ובניהול הליכי גבייה מורכבים, כנגד חייבים סרבנים, הנוקטים בשיטות שונות להסתרת רכוש. פעולות הגבייה נעשות, בדרך כלל, תוך הסתייעות בחוקרים פרטיים מקצועיים ובבעלי מקצוע נוספים. משרדו של עו"ד שבת מייצג גם חייבים ומעניק להם הגנה משפטית מיטבית. למידע נוסף אודות התמחותו המשרד בהוצאה לפועל ופשיטות רגל לחץ כאן.

דיני עבודה וזכויות סוציאליות

משרדו של עו"ד שבת ניסיון רב בייצוג לקוחותיו במגוון רחב של סוגיות בתחום דיני העבודה. ניסיון זה כולל, בין היתר, הגשה וניהול תביעות לקבלת זכויות הנובעות מסיום יחסי עבודה, אי תשלום זכויות סוציאליות לעובדים והפלייה בעבודה, בניגוד לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה. המשרד מייצג את לקוחותיו, מעסיקים ועובדים, בבתי הדין האזוריים ובבית הדין הארצי לעבודה. למידע נוסף אודות התמחות המשרד בדיני עבודה וזכויות סוציאליות לחץ כאן.

דיני ביטוח

משרדו של עו"ד שבת מייצג את לקוחותיו בתביעות בתחום הביטוח, לגבי מגוון רחב של פוליסות ביטוח ובתוכן: פוליסות ביטוח אחריות מקצועית, עבודות קבלניות, ספורטאים, אחריות מעבידים, אחריות כלפי צד שלישי, דירות, משרדים ונכסים אחרים. למידע נוסף אודות התמחות המשרד בדיני ביטוח לחץ כאן לחץ כאן

לתחומי עיסוק נוספים של המשרד לחץ על הכפתור המתאים:

ירושה וצוואותמשפט אזרחי-מסחרי,   משפט מנהלי ומכרזים ציבוריים
רדית ואנגלית

 

לייבסיטי - בניית אתרים